Tuesday 5 September 2017

Forex Strategier Avslöjat Bollinger Band


Forex trading strategi 10 H4 Bollinger Band Strategy. Submitted av användaren den 24 december 2007 - 04 09.Envarande strategi lämnades av Joe Chalhoub Tack Joe och glad handel till alla. H4 Bollinger Band Strategy. Tools Bollinger Bands 20 TimeFrame H4 Valuta ALLA. Denna strategin är extremt enkel och jag använder den för att upptäcka möjligheter och det är mycket bra. Om du öppnar ett H4 EUR JPY-diagram och du sätter in indikatorn Bollinger Bands 20, kan du se att banden är helt enkelt en Motstånd och stöd Övre bandet är en motstånd och det nedre bandet är ett stöd Om du uppmärksammar diagrammet så ser du att priset för det mesta ökar bandet, så återvänder det tillbaka till Lower Band, så hur jag handlar är mycket Lätt, jag väntar tills priset beror låt s säga övre bandet och stänger under det inte ovanför det och vänta tills ljuset bildas, när det slutar och nästa ljus öppnas under föregående övre bandet så kommer jag in i en kort handel med målet 100 pips eller u Tills det rör sig om det nedre bandet. När det rör sig om det nedre bandet och ljuset stänger ovanför det och nästa ljus öppnas ovanför det föregående nedre bandet så går jag långt med målet övre bandet eller 100 pips. Du kan utveckla denna strategi som jag Gjorde och du kan tjäna mycket, gjorde jag mer än 800 pips denna månad. Du kan kolla min hemsida för ytterligare hjälp Om du tänker i denna teknik och observera diagrammet är jag säker på att du kommer att utveckla denna strategi snabbt och göra 99 vinnande Trades. Good Luck Joe Chalhoub. H4 Bollinger Band Strategi Del II. Tools Bollinger Band 20 TimeFrame H4 Valuta ANY. This strategi är en fortsättning på den tidigare strategin jag skickade före Forex trading strategy 22.Denna strategi är mycket enkel, och du kan hitta Mer information på forex forum. Första öppna en valuta per exempel EUR USD och H4 tidsram, utfärda lämpliga brytningar från bollingerbandet visuella exempel finns på Forex Forum, vänta nu tills ett ljus bryter BreakLine Denna paus är inte en handelssignal vi Måste ha en extra bekräftelse, här kommer rollen som bollingerbandet. Se på bollingerbandet övre och nedre, om de båda öppnas vilket betyder att övre bandet är UP och det lägre bandet är NED, då är det en förvirring av en handel. Inskickad av Thomas den 24 december 2007 - 14 26. Jag undrar något om vad du kommenterade, du kommer att se att priset för det mesta ökar, så återvänder det tillbaka till Lower Band, så hur jag handlar är väldigt lätt, Jag väntar tills priset beror låt s säga övre bandet och stänger under det inte ovanför det och vänta tills ljuset bildas, när det slutar och nästa ljus öppnas under föregående övre bandet så går jag in i en kort handel med målet 100 pips Eller tills det rör det nedre bandet. Jag förstår inte genom att det slutar och nästa ljus öppnas under det föregående övre bandet så kommer jag in i en kort handel med målet Vad menar du med att öppnas under föregående band Vad händer om priset stängs Ovanför övre bandet och sedan kommer det tillbaka In i bandet Är det några indikatorer för att komma in på en kort handel. Ingivet av Joe den 25 december 2007 - 04 12.Dear Ele, jag lägger fram gratis signaler på min sida, besök den här länken bara registrera och logga in på de fria signalerna Om du Vill dra full nytta av att mina signaler blir medlem i den här länken. Inskickad av Joe den 25 december 2007 - 04 29. Jag kommer att förklara det igen, jag öppnar EURJPY-valutan på H4-tidsramen Nu ser jag att ett ljus rör på Övre band priset går över det då under det, jag väntar tills det här 4 timmar ljuset är klart om det lukar under övre bandet och det bryter det inte 2- ELLER om det öppnar över övre bandet och stänger under det , Så jag anser att det övre bandet är ett motstånd och jag är kort vid det nuvarande stängande ljuset, mitt mål kommer att vara det nedre bandet eller 100 pips det är enkelt. Den här tekniken är grunden för min strategi, säker på att jag använder andra saker med det Bekräfta en handel, och det är mycket kraftfullt, du kan se dess prestanda på min hemsida. God Luck Thomas. Submitte D av Gift den 26 december 2007 - 13 40. Kära Joe, Tack för att du delar dina idéer med oss. Vad händer om priset bryter överbandet och fortsätter uppåt är det en lång signal. Hälsningar, Gift. Inskickad av Joe i december 27, 2007 - 07 36.Not nödvändigt är det inte ett hinder om det bryter överbandet det kommer att stanna där kanske nästa ljus det kommer att kolsa under det eller kanske det fortsätter som EURJPY gör nu, vad jag gör är det Följande kan säga att priset berör det lägre bandet och det stänger ovanför det ok, då kommer jag att göra LONG med målet på övre bandet, så om priset går upp och berör det övre bandet kommer jag inte att gå direkt Jag väntar till de 4 timmarna Stearinljus bildas och om jag ser det stänger under det nedre bandet, kommer jag att avsluta omedelbart, om det stänger ovanför det kommer jag att vänta nästa ljus om nästa ljus stängs under övre bandet, jag kommer att gå ut om det stannar ovanför jag kommer att reservera det Om du observerar diagrammet mycket bra kommer du att upptäcka många saker som jag uppmuntrar dig Att fokusera bra på det. Inskickad av Användaren den 29 december 2007 - 16 56. Jag besökte din webbplats och märkte något på de angivna resultaten. Du visar din inmatnings - och målgräns och SL men din gräns är mycket mindre än din SL. I grund och botten är du Villig att riskera säga 50 pips av förlust för att få 35 pips av vinst Är inte detta en väldigt hemsk riskvinstförhållande de flesta handlare rekommenderar en 2 1 eller 3 1 vinstriskförhållande. Forex Strategies Forum. Denna strategi är under ett tidigt test när jag märkte bra möjlighet Att det skulle kunna genomföras för professionell handel, behöver jag hjälp av någon som tycker att det kan hjälpa till med att det förbättras, företrädesvis av erfarna handlare. Indikatorer använde SMA 40 - gul linje Bollinger Bands 21,2 - blåa linjer MACD 12,26,9. Valuta Par behöver bekräftelse, eventuellt någon tidsram behöver bekräftelse eventuellt, men min åsikt är desto längre desto bättre. Strategi Ingångssignal - när SMA 21 i Bollinger-banden passeras av SMA 40-gula linjen BB-avvikelsen bestämmer E trendriktning MACD används för att bekräfta trendriktningen när signallinjen är mycket nära histogrammet eller redan korsat 0-nivå 4 perioder ytterligare Utgångssignal - när priset är stängt utanför ett avvikelseband måste vi vänta tills nästa Prisrörelse som måste vara i motsatt riktning och korsa bandet igen inåt mer än hälften av kroppen som ligger utanför bandet. Problem Faktiskt kan höga gungor inte bestämmas. Kanske kan någon genomföra indikator som hjälper till att upptäcka dem, Användning av Fibonacci eller Elliot Wave Theory. Attachments hämtar mallen och använder den i MT4 1 12 KiB Downloaded 377 times. Powered av phpBB Forum Software phpBB Group. Scalping idéer ADX och Bollinger bands. Submitted av Edward Revy den 22 april 2007 - 10 24.Scalping med hjälp av ADX. To hårbotten effektivt med minimal tid, måste Forex scalpers veta när marknaden trender väl och när det inte finns något att vänta på. För att ta reda på styrkan hos ma Rket trend användning ADX genomsnittlig riktad indexindikator ADX visar inte riktningen för en nuvarande trend, den visar bara styrkan i trenden. Läser under 20 indikerar en svag trend, läser strax över 20 med en ny styrka trend och läser över 40 mycket stark trend. Det är den enkla scalping är svag när marknaden är svag, när ADX dör under 20 väljer andra livsaktiviteter, sitta inte och slösa bort din tid i Forex. Scalping med hjälp av Bollinger bands. Bollinger bands kan hjälpa till att bestämma trender och Speciellt kommande trendomvandlingar När pris rör sig utanför Bollinger-bandet, föreslår det en fortsättning av den nuvarande trenden, medan bottnar och toppar utanför Bollinger-banden byter till bottnar och toppar som görs senare inuti Bollinger-banden föreslår kommande trendomvandling. Ingiven av User on 23 juni 2007 - 02 39. vilken inställning av ADX föreslår du är den som standard. Ingiven av Edward Revy den 23 juni 2007 - 02 45. Ja, standard ADX 14 också ADX 20. Inskickad av Använd R den 7 december 2007 - 10 49. Jag förstår inte varför ADX anses vara så användbar Jag har alltid problem med det. Ofta när det är över 40 och du kommer in i en handel börjar trenden gå ner och med trenden, ADX Också går ner och du hamnar förlorade pips istället för att göra några förslag till hur du hanterar detta problem. Ingiven av Edward Revy den 7 december 2007 - 14 17.Även om ADX svävar över 40 tyder på en stark trend är det troligen bättre att Undvik att öppna nya affärer i riktning mot en nuvarande trend Annars kan ganska ofta en situation som din ses att du kommer in i en handel och snart efter att ADX börjar sjunka. Försök att balansera ditt system så att du kan inleda en handel när ADX är över 20 men under 35-40. Använd ADX som ett hjälpmedel, en bekräftelsesindikator som skulle öka förtroendet när du slår in en handel. Om din primära indikator eller metod ger en stark signal och ADX motsätter det, ignorera ADX Gör din handel Position mindre och initiera en handel . Inskickad av användaren den 21 mars 2008 - 20 40.

No comments:

Post a Comment