Wednesday 13 September 2017

Easy Forex Review 2012


Easy Forex - Forex Broker information, betyg, reviews. Traders Rating 3.Reviews Nyheter Betyg Easy Forex licenser och bestämmelser ASIC, CFTC, CySEC Handelsprogramvara Webhandel, Trade Desk, MetaTrader4 Huvudkontor 5th Floor Kriel Court 1 Griva Digheni PO Box 53742 Limassol 3317 Cyprus. Easy Forex Limited är ett av de äldsta finansiella företagen som tillhandahåller valutahandel på nätet och valutaväxling på de internationella finansmarknaderna. Mäklaren grundades 2003 och under de tio åren av verksamheten blir gas en erkänd ledare inom området som betjänar handlare och investerare från över 150 länder i världen Mäklarens tjänster och aktiviteter regleras av sådana stora finansiella tillsynsmyndigheter som ASIC, CFTC, CySEC, vilket gör mäklaren mycket tillförlitlig och stabil. Företaget är registrerat på Cypern och licensierat i Australien och Europeiska unionen, huvudkontor Har sitt huvudkontor i Limassol. Easy Forex-mäklare erbjuder sina kunder handel med sådana handelsplattformar som Easy-Forex Trading Platform, Trade Desk och MetaTrader4 handelsplattform för stationära handelsverkstationer metatrader 4 är tillgängliga för mobila enheter på IOS, Android och Windows operativsystem för både verkligt och demokonto. Handelsavgifterna börjar från 25 för mini-konton och från 500 för standardkonton med variabel Spridas på stora valutapar som sträcker sig från 2 till 5 pips och hävstången når till 400 1 Minsta positionsstorlek är 0 05 mycket Automatiserad handel med möjlig och sådan handelsstrategi som säkring tillåts med mäklaren. Easy-Forex Trading Platform är webbaserad och Är väldigt anpassningsbar och användarvänlig För dem som vill självutbilda sig själva är webinar tillgänglig. Easy-Forex-teamets Manifest innehåller sådana uttalanden som Vi är fokuserade på den enda personen som räknar dig, Forex ska vara lätt, Forex är spännande , Det är en konkurrenskraftig värld, Forex är ett tufft spel. Arbetet är allvarligt och roligt och vi är alltid tillgängliga för dig som gör att en näringsidkare känner att kompiset Någon är mycket kundorienterad och gör sitt bästa för att tillhandahålla högkvalitativa tjänster och utmärkt stöd för att hjälpa kunderna att handla framgångsrikt och begå lönsamma affärer. På mäklarnas webbplats är finansiell kalender, signaler, räntor, handelsstrategier, mina enkla valutasignaler och valutakurser Finns tillgängliga Easy Forex är ett världsomspännande Forex-företag och handel med mäklare är enkelt och bekvämt. På företagets profil sida på vår sida kan du läsa enkla Forex recensioner av andra handlare samt skriva din personliga enkla Forex recension av din personliga Erfarenhet med mäklaren För att lägga till en valutahandel i denna rating måste du logga in på webbplatsen. Guldstjärnorna betecknar betygsbetyg enligt deras användbarhet som betraktas av andra besökare på webbplatsen. Enkel Forex Trading information. Hej, vill bara släppa lite Ord till stöd för lättare fx Jag har ett levande konto med dem som tidigare kallades Easy-Forex live-konto De har många marknader att handla med tillgång Även om jag bara handlar Med futures och forex Kundsupport har varit topp med snabb respons Ledare diskuterar tydligt och professionellt alla frågor och förfrågningar jag har Du kan också anpassa dina kontobehov enligt din preferens och handelsstil. Jag har valt denna mäklare på grund av segregerade konton och andra Trevliga funktioner Idén att lagra mina virtuella pengar separat från mäklarnas medel verkar vara ganska rimlig eftersom jag ska sätta in ganska stora belopp jag skickade de papper som krävs av mäklaren för att öppna VIP-kontot med den här tjänsten och efter att jag fick Ett positivt svar överförde jag 30 av min insättning till mitt konto här. Jag gav också mäklaren en bankbekräftelse om tillgången till restbeloppet på mitt bankkonto. Således kan jag använda 100 beloppet när jag handlar medan det mesta av Det hålls utanför mäklarens balans och på ett sådant sätt kan jag skydda pengarna från en rad risker. Det formella förfarandet var väldigt snabbt och korrekt. Min personliga chef är artig och professionell Sional Dessutom ger detta konto personlig marknadsanalytiker, gratis sms-varningar och andra användbara alternativ. Första klassens service. Opinioner om denna mäklare. Jag var mycket imponerad av deras kundsupport eftersom de är mycket professionella Jag spenderade mycket tid att hitta rätt mäklare Och jag är glad att jag äntligen hittade enkla forex. Their registreringsprocessen är så snabb och enkel och det är enkelt att göra en insättning av medel. Login att lägga till recension Alla Easy Forex Reviews. Easy Forex Forex News. Easy-Forex reviews. Easy - Forex har re-branded till easyMarkets. Year sedan 2003.Headquarters Majuro, Marshall Islandspany registrering Trust Company komplex, MH, reg 53100, Marshallöarna Easy Forex Worldwide Ltd Marshallöarna EASY FOREX US LTD i USA EASY FOREX PTY LTD i Australien Easy Forex Trading Limited i Cypern. Reglering ASIC - AFS 246566 CySEC 079 07, MiFID. Traded med Easy-Forex Var du nöjd med kvaliteten på Easy-Forex mäklare tjänster. REVIEWER och rekommenderade mig t Han bästa att göra är att deponera mer för att få min förlust tillbaka, hur är plattformarna reglerade. Tack vare Easy-Forex recensioner. Trader från Thailand. September 6, 2012.2 år Totalt Nytt med denna Broker. Jag är väldigt besviken över tjänsten på Den första är de väldigt hjälpsamma, men när du har gjort inbetalningen, underhåller ingen dig igen. Min mycket oro är att jag gör en första insättning och då debiteras de mer än vad jag bara gjort, de fortsätter att ta bort pengar på mitt bankkort, Vad jag behöver göra för att stoppa det, det är inte rätt det. Jag är så rädd att mitt betalkort kommer att vara över använt av dem utan min tidigare koncentration, det finns något som heter Open Deal, som de ber om daglig förnyelsebetalning som Procent och växa och växa. Är det här lagligt eller inte. Jag är väldigt ledsen att jag gav min kreditinformation med dem, nu har jag mycket stort problem jag tänker skära mitt kort. Taggar Easy-Forex recensioner. Risk ansvarsfriskrivning DailyForex kommer Inte hållas ansvarig för förlust eller skada som härrör från tillit till informationskontexten Ner på denna webbplats, inklusive marknadsnyheter, analyser, handelssignaler och Forex brokerrecensioner. Uppgifterna på denna webbplats är inte nödvändigtvis realtid eller exakta, och analyser är författarens åsikter och representerar inte rekommendationerna från DailyForex eller dess anställda Valutahandling på marginal innebär hög risk och är inte lämplig för alla investerare. Eftersom en levererad produkt förluster kan överstiga inledande insättningar och kapital är i fara. Innan du beslutar att handla Forex eller något annat finansiellt instrument bör du noggrant överväga dina investeringsmål, nivå Erfarenhet och riskappetit Vi arbetar hårt för att ge dig värdefull information om alla de mäklare som vi granskar. För att kunna erbjuda dig denna kostnadsfria tjänst tar vi emot reklamavgifter från mäklare, inklusive några av de som listas i våra rankningar och på denna sida Samtidigt som vi gör vårt yttersta för att säkerställa att alla våra data är uppdaterade uppmanar vi dig att verifiera vår information med mäklare dir Ectly. Risk Ansvarsfriskrivning DailyForex ansvarar inte för förluster eller skador som härrör från tillit till informationen på denna webbplats, inklusive marknadsnyheter, analyser, handelssignaler och Forex brokerrecensioner. Uppgifterna på denna webbplats är inte nödvändigtvis realtid eller Exakt och analyser är författarens åsikter och representerar inte rekommendationerna från DailyForex eller dess anställda. Valutahandling på marginal innebär hög risk och är inte lämplig för alla investerare. Som en levererad produkt kan förluster överstiga inledande insättningar och kapital är I riskfyllnad Innan du bestämmer dig för handel med Forex eller något annat finansiellt instrument bör du noggrant överväga dina investeringsmål, erfarenhetsnivå och riskappetit. Vi arbetar hårt för att erbjuda dig värdefull information om alla de mäklare som vi granskar För att förse dig med detta Gratis service vi mottar reklamavgifter från mäklare, inklusive några av de som listas i vår ranking och på denna sida Samtidigt som vi gör vårt yttersta för att säkerställa att alla våra data är aktuella, uppmuntrar vi dig att verifiera vår information direkt till mäklaren. DailyForex Alla rättigheter reserverade 2006-2017.

No comments:

Post a Comment